söndag, februari 22, 2009

Huvaligen..vad har jag gett mig in på?? (Bild)


Oj,oj nu börjar jag bli lite smått nervös inför morgondagens operation. Jag har fått äta precis som vanligt fram till kl 00.00 sen är det svält som gäller dvs. ingen mat eller dryck fram till i morgon..07.00 då skall jag inställa mig på sjukhuset!
Vad händer i morgon då?

Jag skall upp på avdelningen och förberedas, jag har inte fått någon tid när exakt operationen skall bli så jag får väl sedan bara ligga och vänta på min tur...

Om ni undrar hur en operation går till och vad det innebär så kan ni kolla runt på nätet det finns många intressanta och informerande sidor. Sök på Gastric Bypass.
Jag vill tacka alla som ringt, hälsat på,messat och mailat mig i dag och stöttat mig i detta det betyder mycket för mig;)
Jag återkommer när jag kommer hem....

Hejdå så länge..kramar mig!!



2 kommentarer:

  1. Hör av dig när du kommer hem eller messa!! är nog nästan lika nervös som du!
    Tänker på dig. Kram syster yster!

    SvaraRadera

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3