söndag, november 15, 2009

VILL NI SE EN STJÄRNA SE PÅ MIG!!!!!


Jag har gjort något hel tokigt;(
Jag har anmält mig till tv4 och programmet förkväll.
Där ska jag bli stylad från topp till tå...
Ni anar inte vad spännande det skall bli.


Jag ska få bli klippt av salongen Björn Axen i stockholm, på Norrlandsgatan.
Stylad och sminkad.
Kläderna de sätter på mig får jag ta med mig hem:)

Men, allt blir en överraskning för mig själv.
Jag får inte veta ett dugg hur de vill att jag skall se ut!!
Ska bli så super duper alltihopa.


Min dotter följer med mig till Stockholm i morgon så jag har någon att hålla i handen.


Måndag 16/11

Tv4

Förkväll

Kl 17.00
Jag återkommer med min upplevelse i veckan:)
Kramar Maria

3 kommentarer:

  1. Så underbart! Vad jag är glad för din skull!!!! GRATTIS, detta är du väl värd! jag ska sitta bänkad klockan 17.00 och titta. Jag sätter larmet på mobilen annars glömmer jag det. Så härligt! KRAM KRAM KRAM Cissi

    SvaraRadera
  2. Nu har jag sett stjärnan på tv, du blev kanonfin i håret :)
    Jag har skickat en vänförfrågan på facebook, efter vi pratade så fick jag för mig att gå med där, så om du vill så blir vi vänner ;)
    Ha det gott, kram Pernilla.

    SvaraRadera
  3. Du blev verkligen jättefin Maria i håret och med den fina makeupen, klädvalet får jag nog vänja mig vid, du blev en söt liten "pojkflicka" tycker jag, men somsagt det kanske är ditt nya jag :)

    Varma Kramar
    Annakarin

    SvaraRadera

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3