måndag, maj 18, 2009

Alla dessa dagar som kom och gick inte visste jag att det var livet!


Dagarna kommer och dagarna går...
Ena dagen bra andra dagen dåligt...
Men mera åt det bra hållet som tur är...
Kanske vänder livets nedgång en aning nu...


Veckan har varit fullt upp med med mina dagliga sysslor, som jobb, mat,ungar. Nu jobbar jag dagtid fram till slutet och det känns att man går upp tidigt och att man rör mera på sig nu. På jobbet får jag och mina medarbetare städa. Känns en anings förnedrande att först få sparken å sedan skall man gå och städa och göra rent till dem!!
Men jag lägger inte så mycket vikt på detta längre, jag gör mitt och hoppas att månaden snart tar slut.



Men något är skönt och det är att det lugnat sig med ungarna för ett tag de är lugna och harmoniska att ha och göra med, det är underbart.. En dag så gjorde vi bullar mellan grabben Mathe och jag, det blev väldens godaste bullar.. tror jag!! (Har tyvärr ej smakat)


Jag önskar att det skulle komma lite mera sol bara och varma vindar, så man kan vara ute och njuta.. Nu när det var sol sist åkte vi till hamnen i Nyköping och myste, där inne är det alltid några grader varmare än här hemma;) Gubben och jag har pratat om att ställa oss i kö på lgh i Nyk, det är flera års väntetid om man vill ha central.. Så om några år flytta dit kanske lagom när minstingen börjar gymnasiet. Vi får se hur vi gör, men ställa sig i kö kan man göra så är det ju bara att ta beslut senare.


Tyvärr så har jag inte hunnit träna eller promenerat någonting denna vecka och maten har jag slarvat med och det märks på vågen.. Ingen direkt "jippi" nedgång denna vecka!!Men det kan väl inte alltid gå bra?!

Ja, ja det visade iaf. minus även om det var lite..Hihihi.


Vågen:

83,5 kg, -0,4 kg, totalt -21,2 kg

+15,5 kg kvar till önske-vikten.
Ha det gött, gott folk!! Kramar Mig;)













2 kommentarer:

  1. mmm vad gott det ser ut, nu måste du blogga om bättre tider !! och nyförvärvet ;)
    Kram och tack för att du tar hand/ser till min lilla prinsessa ibland :)

    SvaraRadera
  2. Gud vad fin du är på de nya bilderna!! Jag vill också klippa mig men får inte för Livan ;) hm! :)

    SvaraRadera

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3