måndag, juni 29, 2009

En kort resume'



Obs nya bilder insatta på viktresan 6:


Här kommer en kortis;)
Jag är bara hemma på en snabbsväng, skall snart fara tillbaka till husvagnen.
Men jag mår bra vikten går neråt och solen skiner..
Nu kan man inte klaga på någonting.
I dag skall jag till arbetsförmedlingen på inskrivning, känns väl inte bra men jag måste gilla läget!!
Hoppas jag får en bra handläggare som är shysst och förstående, jag vill inte ha någon som stressar på mig!!
Det som grusar mina tankar är det ekonomiska som jag är jätte orolig över....
Men det måste fungera på något vis det oxå..
Sommaren är här och jag med den;)
Nu har Micke fått semester i 6 v, så till den största delen så är vi i husvagnen
Så alla som vill är varmt välkomna dit ut och mysa med oss, slå bara en signal så att vi inte är ute och far.. Varma kramar till Er alla;)
vikt:
75,7 kg, -1,9kg
totalt -28kg.
BMI 26,5
kvar 8,7 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3