söndag, juni 21, 2009

Midsommaren;)


Hejsan, blev en liten sen uppdatering denna vecka;) Har varit ute i husvagnen hela veckan och dit har jag inte med mig datorn. Jag skall inte heller ordna någon data/Internet dit för där vill jag vara datafri. Jag trivs så himla bra i vår vagn så jag skulle kunna bo där hela tiden, det tar 5 min att städa vagnen och där är allt kravlöst.


Vi firade midsommar ute i vagnen, på fm kom lillebror Joan och hans flickvän Anna-karin och lillasyster Anna-karin och hennes flicka Liv ut och käka sill- lunch sen blev det jordgubbar med grädde till efterätt.. så mysigt;) På kvällen så var vi med storasyster Kia och hennes pojkvän Frank samt med storebror Anders och hans fru Siv då blev det grillat och massa gott att dricka. En mycket lyckad kväll tack för en härlig midsommar allihopa.


I dag är det söndag och vi har åkt hem för att tvätta och fixa här hemma. I morgon måndag åker jag till min kusin Sussie i Vingåker och kommer vara där till onsdag, bästa att passa på och fara runt. Snart så börjar jag att stämpla och man vet aldrig vad man får för någon på arbetsförmedlingen som kanske kräver att jag skall ränna runt än här och där och söka jobb.. De obefintliga jobben;( Känns ju inte kul det här med arbetslöshet och med tanken på att komma in i denna hopplösa karusell av att söka jobb och stämpla..urtrist!!!
Men, jag har ju inga andra val än att acceptera läget.


Annars är det rätt bra i mitt liv tycker jag för stunden, vikten går nedåt och det känns bra.Jag var och tog nya prover på vc i måndags och de sa att jag fortfarande dricker på tok för lite, mina värden visar på uttorkning och njurarna tar lite skada av detta, men det är ingen fara på taket än..men bäst att dricka mera!! Skärpning Maria;( Skall tillbaka om 3 månader och ta nya prover. Så tänk på det alla gastric by-pass opererade drick ordentligt och slarva inte som jag gör, mycket viktigt!!!!!
Annars mår jag oförskämt bra och jag är inte lika trött längre så det är skönt att det har vänt.Mina sockervärden var också helt normala, så nu har jag inte diabetes längre, underbart;)


Vågen:
78kg, -1,2kg
totalt-25,7kg
+11kg kvar till mål.
BMI= 27,3
Kramar till Er alla...

1 kommentar:

  1. Bra jobbat gumman!Jag är stolt över dej :)
    Massor med kramar Tessan

    SvaraRadera

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3