torsdag, augusti 20, 2009

Måste få gråta ut;(




Det är sorgens dag i mitt hjärta! Min älskade, underbara katt "Svullo" har fått vandra vidare till katthimlen endast tre år gammal. Allt gick så fort, man fattar inte från ena stunden till den andra så är han bara borta. Han sjukna till här hemma den sista veckan och avmagrat så fort. Jag for till veterinären med honom i dag klockan 15.00 de tog prover på honom och det visade sig att njurarna höll på att lägga av han hade väldigt ont.. Jag förstod det redan innan innerst i mitt hjärta men när jag fick det svart på vitt så bröt jag samman;( Jag ringde till familjen och Joel kom ned till Veterinären och vi tog ett farväl av honom sen fick han sprutan. Det gick så fridfullt och vackert till, han somnade in i Joels famn. Tårarna sprutade både från Joel och mig, det var så tungt och hårt. Jag tackar veterinären med assistent som tog han om både oss och "Svullo" så fint. Vi tog med oss Svullo i en kartong och åkte ut i skogen och begravde honom. Nu ligger han på en vacker plats och jag hoppas han får det gott i katthimlen..Jag hoppas att hans bröder och vänner tar emot honom med öppna tassar och bjuder honom på fisk och grönskande ängar..


Må änglarna vaka över dig Svullo...

1 kommentar:

  1. Vackar härliga svullo.. Vila i frid älskade vackra kissekatt..
    Kram till er alla.

    SvaraRadera

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3