torsdag, augusti 27, 2009

Heligt Arg!!!


Jag är arg, ledsen,besviken och kränkt..
Någon har varit för tredje gången i sommar och stulit saker från min pappas grav.
De stjäl snittblommor, blommor i krukor och smyckessaker.

I mitt hjärta svider det;(
Graven är den plats där jag söker mig lugn och ro, där jag söker försåelse och harmoni.. Denna plats är mitt vilorum!!
Men, nu känns platsen oren, den känns kränkt.

Jag förstår inte hur man är "funtat" när man har mage att ta saker från andras graver..
Visst man kanske inte har råd att sätta något på dennes anhöriges grav, men det finns så mycket fina blommor ute i naturen.
Jag har inte heller mycket pengar, jag skrapar i hop för att få någolunda fint..

Jag tror att den som ligger i graven skulle vrida sig av ilska om denne fick stulna saker på sin grav. Jag skulle det iaf...
Tur har jag min mamma som hjälpte mig med nya saker till graven, hoppas nu att det får stå kvar!!

Kramar Maria

1 kommentar:

  1. Stackars dig och din familj. Tänker på er! Otroligt att man kan stjäla saker från en gravplats! Vad är människan på väg?? KRAM Cissi

    SvaraRadera

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3