måndag, april 13, 2009

Snart börja jobba igen!!!


Oj, vad tiden går.. Nu är det inte länge kvar innan jag skall börja återgå till verkligheten Jag är sjukskriven t.o.m den 27/4-09. Jag har en massa läkartider inbokade framöver också, första skall jag på ögon och kolla synen, sen skall jag på återbesök för att kolla magen så allt läkt ordentligt, sist skall jag på mammografi!! Så jag blir riktigt genom checkat.


Påsken är över!!

Påsken innebär för de flesta massa mat och godis det har även varit här. Vi åt påsklunch eftersom gubben jobbade em.. ungarna fick påskägg;) Men, jag har klarat mig väldigt bra,lite svårt har det varit att se allt godis drälla överallt men jag nöjer mig med mina vindruvor och russin. Maten lagar vi nyttigt så det blir bara kalajs av allting!

Promenader tar jag i stort sett varje dag, jag har ökat ut dem lite åt gången så det funkar riktigt hyfsat nu att gå tycker jag. Jag får ont i bena och mina fötter men det beror på min fibromyalgi det blir lite knepigt detta= går jag för mycket lider min "fibro" kropp går jag för lite så får jag inte tillräcklig motion..knepigt!!


Måndag är ju min vägar dag så hur blev resultatet denna måndag??
Vågen visade: 89,5kg -1,5kg totalt -15,2kg


Ha det så bra mina vänner

Kramar Mig!!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som kämpar på med allt och kg dom bara rasar önskar att mina kunde det oxå ;)

    Massa Kramar Ak

    SvaraRadera
  2. Förstår din kamp men vilken vikt ned gång måste kännas jätte bra! Sporrar en vidare eller hur?
    Har unnat mig de ena och andra i helgen men märkt att jag ej tatt så mycket trots allt så nu fortsätter min kamp. Går ej fort alls men men ska försöka så gott de går. Och denna "Fibro kropp" vi lyckas få är ett j..vla skit som stör en i all motion man gör. Oftast ligger jag som en utslagen skit framåt eftermiddagen:( Kan ju också påverka ens problem med att kg en gång traska uppåt. Älskar annars röra mig!Lycka till!! Kram anette

    SvaraRadera

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3