fredag, april 03, 2009

Det går bara bättre och bättre dag för dag...




Har det med solen att göra att jag känt mig lite piggare??
Jag har fått lite mera sug på mat och det funkar faktiskt riktigt bra..
Än har jag inte riktigt rutin på det hela med alla måltider men jag är på riktigt god väg!!
Jag har faktiskt varit ute och gått alla dager denna vecka vilket också känns så skönt:)
Solen är ett riktigt mirakelmedel...Tänk om jag bodde i ett soligt land vad energi rik och munter jag skulle vara om dagarna..


I helgen skall jag åka till Vadstena kloster på ett mindre läger och ha det riktigt mysigt. Känns skönt att bli mera friare för varje dag som går, jag orkar ta mig för saker och är inte totalt bunden vid maten. Jag har hittat mina sätt att ta med mellanmål och försöka att få in rutinerna, så nu vågar jag släppa taget från hemmet lite granna:)


Bilderna som är insatta är en liten vink på hur vår mat fördelning ser ut här hemma. Det är min tallrik och min mans tallrik..Gissa vems som är vems..hihihi


Ha det gott i helgen/Kramar Mig!!








2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön helg & maten såg riktigt god ut.

    Kram Annakarin

    SvaraRadera
  2. Jämnlikhet vad är det??*L* skämt o sido..fortsatt lycka till i kampen.
    Tänker på dig.kram nettan

    SvaraRadera

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3