måndag, mars 30, 2009

Lite mera sol och mat så blir d nog bra!!!

Första vårtecknet akta er för ormarna nu......träffa på denna best förra helgen!!
Hur går d för mig??
Vikten står i dag på 92,4kg det blir alltså ett minus12,3 kg hittills;)
Det går åt rätt håll om vi säger så....
Än fungerar inte mina intag helt kanon men det går väl bättre och bättre...
Jag har svårt att få in alla målen och rätt mängd samt att få i mig vätska!!
Men,det är på bättringsvägar så ha hoppet kvar mina vänner..


Ni kanske funderar på varför jag inte sätter in bilder men jag tycker inte det märks så mycket på mig ännu, min son säger att det syns på armar,ben och ansikte. Men inte magen och det förstår jag där sitter det värsta så det lär nog dröja.. Jag ser ju själv att magen ändrat form blivit mer hängig och hur skall det inte bli när jag går ned mera i vikt. Jag har märkt mina underarmar och lår är så slappa och det är också något jag måste lära mig att leva med, allt kommer tyvärr inte att dra åt sig igen;(
Har jag tur får jag en op av överskottshud på magen om två år..jag får hoppas!!
Kanske jag sätter in något foto i veckan så får Ni se själva om det syns något på mig;)


Min energi är så gott som död...
Min energi vill inte komma in i min kropp...
Jag är fruktansvärt trött och får tvinga till mig att göra saker och ting..
Som att promenera,städa,tvätta och laga mat..
Allt är fruktansvärt enegikrävande och den vill banne mig inte infinna sig..
Kanske beror det på att jag inte får i mig tillräckligt med mat och dryck..
Men jag behöver sol också och något roligt i mitt liv skulle inte skada,tycker livet bara rullar på för tillfället. Någonting som ger mig lite livsglädje skulle inte sitta fel;)
Har Ni förslag!!??


Ha d gott mina vänner/kramar Mig:)

1 kommentar:

  1. Du har ju gått ner massor Maria! Härligt! Och jaaa vi har ju något att se framemot du vet vad ;) Då ska vi ha mysig :) & äta lite gott & shoppa loss ;)
    Massa Kramar till världens duktigaste storasyster!

    SvaraRadera

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3