fredag, mars 06, 2009

Helg = Gott å smask!!


Fredag!


En dag som har gått i sorgens spår...

Jag och yngsta sonen var på begravning i dag på min fasters mans (Pelle) begravning. Det var en mycket fin och väldigt härlig ceremoni, med härlig musik och fina tal. Jag hade bäva lite för denna tripp, men samåkte med min kusin Erika som fick köra så allt flöt på riktigt bra. På minnes- stunden efteråt med kaffe och massa smask satt jag med min lilla flaska knorr wie! Men konstigt nog kändes det helt ok, jag var inte ens sugen på bullarna och tårtorna m.m Skönt..

Dessvärre kom jag lite ur balans med mina vätske intag så i dag blir det inte mycket, men det fixar jag inga problem;)Samtidigt som denna dag var en sorgens dag så var det fantastiskt kul att få träffa släkten med kusiner och allt var det är, jag tycker det är så roligt. Jag älskar min släkt.......


På vägen hem fick jag ta en snabb sväng förbi Mac-Donald grabben hungrig, men där gjorde jag en begränsning.
-oki vi köper men du får äta i bilen!!!
Inte pallar jag sitta inne på mc och titta på när alla smaskar och mumsar, inte för att jag någonsin har tyckt mc mat är gott men nu skulle det säker sitta fint..hihihi
Inte nog med det så påminner mig grabben att det är fredag.......
Fredag innebär för mina barn läsk,chips och godis:(
Stanna på ÖB in och handla massa smaskt hur roligt var det på en skala????
Faktiskt så sög det till riktigt ordentligt när jag flängde omkring bland påsar och klämde och kände på allllllllllt!!
Men som sagt fredag för barnen med smask och ett glas vatten för mig...helt ok eller hur?!
Så nu kom allt sug på en och samma gång, men tack för att det inte infann sig på begravningen.
Nu ska jag slänga mig framför soffan med mitt glas vatten.

Ha en underbar fredagskväll och smaska på alla NI som kan,tänk inte å mig. HIHIhahaBUHU..


Kramar Mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3