torsdag, mars 12, 2009

Mina mjukisbyxor e' stora;)


Hahaha..jag märker lite av min lilla viktnedgång...

Byxorna sitter lite lösare på låren,mitt armband kan jag ha!! och klockan hänger och dinglar..det är ju riktigt roligt att jag märker något själv.Dessvärre är min hud torr som fnöske, beror kanske på lite vätskebrist, har lite svårt att fortfarande få i mig rätta mängderna..Läkningen fungerar bra, börjar bli lite mera rörlig.Än kan jag inte ta på jeansen tycker det gör ont över magen så mjukisbyxorna är mina favoritbyxor just nu..


Undrar hur mina jobbar kläder kommer se ut på mig när jag kommer tillbaka? De satt åt så hårt i midjan så jag fick blåmärken på magen.. Hoppas att magen har krymt lite tills dess:)
Kommer företaget gå med på att köpa nya arbetskläder åt mig när jag sedan gått ned??
Annars kommer jag gå som i en säck på jobbet..hihihi
Jag har inte berättat vad jag jobbar med. Jag är Processoperatör,dvs jag arbetar med att bränna kalksten åt det stora bolaget SSAB. Företaget som jag jobbar för heter Svenska Mineral AB,deras huvudkontor ligger i Filipstad. Det är 11 "gubbar" på mitt jobb och jag. Jag är den första kvinnliga inom denna branch, ute på arbetsgolvet, det är ju rätt kul att vara. Jag har varit anställd där sedan jan-08.


Hur är det då med min energi?

Jo, den börjar bli bättre tycker jag fortfarande blir jag fort trött direkt jag gör något, hamnar titt som tätt i soffan och vilar ett stund. promenaderna ligger fortfarande på ½ tim men det tar väl sin stund att öka upp, känner att jag blir yrslig efter en stund. Jag tycker att det är bra att man är sjukskriven i 8 veckor, för att planera och äta tar tid, magen invärtes tar tid att läka,tröttheten som finns så 8 veckor går verkligen åt..


Ha det gott/kramiz mig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var god och respektera varandra skriv aldrig något kränkande eller osmakligt på min sida <3